emmaahaaglunds

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Jag är inte trött alls...

Av Emma Haglund - 20 juli 2011 10:36

Godmorgon Godmorgon hör fåglar sjunga glatt Godmorgon Godmorgon o köör! 

Nej, jag kände mig bara tvungen att skriva det. Jag är nog lite, lite för trött men jag vaknade som jag ville vid 10 men kroppen var inte med på noterna och är riktigt trött medans hjärnan börjat rulla på. Därför känner jag mig halvt sovande för tillfället, vilket är riktigt irriterande jag hoppas juice och en dusch lär hjälpa. 


Just nu sitter jag och äter frukost. Jag är inte speciellt hungrig men eftersom frukost är dagen viktigaste mål äter jag lite hallonyoghurt och ett glas juice. Mums, det är lagom de dagarna jag inte är så hungrig på morgonen. Nu ska jag äta upp och gå och duscha, är verkligen sugen på en dusch. Ha en rolig dag. 


Kram och Puss från Emmaa   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Haglund - 1 januari 2012 18:11

Nu får vi hoppas på att detta gäller, för nu säger jag återigen.. Back on track. Har försökt blogga mer men har inte gått så bra.. har däremot uppdaterat på min gamla blogg för jag hittade en app till min iphone där man kunde uppdatera därifrån. ...

Av Emma Haglund - 6 november 2011 12:10

Nu efter, ja jag vet inte hur länge, tänkte jag försöka uppdatera min älskade bloggis lite mera. Jag har en hel del att skriva om nu, tror jag i alla fall. Jag hoppas i alla fall det ska bli lite roligare att läsa... och att jag faktiskt kan uppdater...

Av Emma Haglund - 12 augusti 2011 21:43

  Här kommer bilder från CiC bara några stycken resten ska jag lägga upp på facebook, inte så många men det är vad jag har.     denna och nästa är de endå delen jag har på bild av lägret i Tollarp, låt det duga      dessa bilderna tog jag när vi va...

Av Emma Haglund - 12 augusti 2011 21:07

Jag har, som jag nämt i ett tidigare inlägg varit på läger i Tollarp. Vilket verkligen försämrade min uppdatering.... Men nu är jag "back on track" typ     Men gud lägret har varit grymt jag orkar inte skriva om det här eftersom jag redan gjort e...

Av Emma Haglund - 22 juli 2011 23:07

Ja, man kan ju inte säga annat än att detta har varit en slappedag, detta med. Hela dagen har jag suttit vid datorn, när jag kunnat göra vad som helst som hade varit mycket mer nyttigt. Men nåja imorgon får det bli ändring på det. Pappa har visat mig...

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards