emmaahaaglunds

Alla inlägg under november 2011

Av Emma Haglund - 6 november 2011 12:10

Nu efter, ja jag vet inte hur länge, tänkte jag försöka uppdatera min älskade bloggis lite mera. Jag har en hel del att skriva om nu, tror jag i alla fall. Jag hoppas i alla fall det ska bli lite roligare att läsa... och att jag faktiskt kan uppdatera mera.  


Nä, nog om det nu. Jag har faktiskt haft ett underbart novemberlov, har lagt på stranden och solat hela dagarna. För jag är faktiskt i Turkland (Turkiet). Jag har blivit brunig och haft "the time off my life" fast de fyra dagarna på Camp in Camp och Jamboreet i sommras var endå mycket roligare. Fast jag har faktiskt haft den samma hettan. Det är helt sjukt, men jag älskar det. Har blivit brunare än någonsin och faktiskt inte bränt mig jätte mycket. Men nu saknar jag dock Hemmaland och alla där hemma.  

Och saknen blir ju inte bättre för att planet är 1½h försenat och jag sitter i hotelets lobby och väntar på bussen som kommer om ja.. en halv timme..   Jag vill vara hemma nuuu!


Annars är jag faktiskt riktigt taggad för skolan imorgon, på något mystiskt sätt..  

Men sen är det mycket hat på att jag har ett spanskprov som jag inte pluggat alls på på onsdag... Kanske ska sätta igång med det... Äh, ne det får ta och vänta till imorgon!  


Nu ska jag sticka och fixa det sista för mamma tycker jag ska lägga ner min data.

Puss och Kram från Emma   

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards