emmaahaaglunds

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Emma Haglund - 6 juli 2011 20:59

nu sitter jag hemma efter en stund på marknaden.  varma marknaden... 

hade jättekul och hade precis sett killen jag vill träffa när jag åkte extreme fly, när.. Kevin, som sitter bredvid mig... spyr ner mig...  
gissa om äckligt jag och jompah gick hem snabbt och jag argsint för var riktigt arg, ledsen, förbannad, chockad och ja... mer..  

fick lägga kläderna i tvätten och skrubba av armen med nagelborste för det inte gick bort... snacka om att jag var irriterad plus... jag hade tyvärr hans mobil med..   

så resten av marknaden var inte riktigt lika kul plus att jag aldrig fick träffa killen jag ville träffa... ja man kan säga att jag är en aning lack..


nu ska jag och jompah ut i poolen och BADA    


Kraam och Pusss från Emmaa   

Av Emma Haglund - 6 juli 2011 11:03

har nu vaknat och duschat och såklart ätit frukost

blir en snabbis nu för jag och jompah håller på och packa för vi sticker ja... nu   

så, fixar mig snabbt nu sen en stoor omväg till hörby eftersom jag och jompah ska ta en mycket säkrare väg istället för att typ dö på väg 13, tkr det är en bra ide  

ja, nu måste jag nog skynda mig lite, skriver mer senare förmodligen  


kraam o pusss från Emmaaa     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards