emmaahaaglunds

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Emma Haglund - 11 juli 2011 23:56

som jag sa att jag skulle göra stack jag ut på en liten jogging runda, det märks att det var väldigt länge sedan sist eftersom jag fick håll så lätt men kännde mig endå stolt av att jag tagit tag i min träning och faktiskt stack ut och sprang


men resten av dagen slösade jag på att spela sims och fixa med tvätten, vilket var en rätt skön slappedag eftersom jag kännde mig vääldigt lat efter en stund ute i värmen , vilket jag tyckte att jag var värd  


sen när min syster kommit hem efter en stund i malmö med en kompis så fick hon ta datorn och jag satt mig vid tvn med mamma och pappa och tittade på lotta på liseberg och sen johan falk, snacka om göteborg kväll assåå. vilket påminner mig om att säga att jag åker upp till götet på onsdag elr ja, jag annie och mamma åker till våra kompisar i varberg för att gå på Liseberg och göra annat skojigt, för gud vad vi saknar dom där hallänningarna  


nej, nu ska jag läsa lite i min bok så att jag kan känna mig ännu lite duktigare när jag senare lägger mig i sängen för att blunda och ta en skön tupplur innan margon dagen kommer, vilken redan egentligen är här om man tänker på tiden.

nåja det får avsluta mitt bloggande idag, eftersom jag börjar bli lite trött   


Puss och Kraam från Emmaa  

Av Emma Haglund - 11 juli 2011 11:55

just nu sitter jag halv vaken med datorn vid köksbordet och äter frukost,

en hemmagjord macka med skinka på, MUMS  

och det goda med den var ju såklart att mamma gjort mackan


nu ska jag nog ut på en lite jogging runda och sen duscha

för det behöver jag verkligen, har inte tränat alls på länge och håret skriker efter en dusch så jag sticker ut på en runda nu tror jag   


Puss och Kraam från Emmaa    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards