emmaahaaglunds

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Emma Haglund - 7 juli 2011 22:15

jaha, nu var hörby marknad över   

är rätt nöjd med DENNA dagen faktiskt 
jag köpte en grön peruk, blå oversize galsögon, rosa solgalsögon och en svart hatt med vita ränder på   
och jag fiick en mkt efterlängtad kraam av guustav   
hihih, gillar jag mkt förutom att han, sippen och emil inte ville åka karuseller med oss och kom på bästa bortförklarningen... *host* 
"vi måste ehm... hitta en sak.."
"vad för sak?!" 
"säger jag inte" 
hmm, jag tror faktiskt inte på honom, men ja träffa eric med och massa andra roliga personer
nu ska jag sluta titta på tv och göra ngt annat,   

kraam o pusss från emmaa   
Av Emma Haglund - 7 juli 2011 11:00

gissa vad ? jag och jompah har äntligen vaknat och gått upp ur sängen, elr jag iallafall Jompah jag sitter vid datorn i min säng för tillfället  


nu ska vi typ käka frukost sen ska jag byta om för det har redan jompah gjort sen blir det la marknaden igen. för det enda jag köpte igår var karusell biljetter...


och i natt sov jompah i min säng och jag i min extra säng weardo men jag tror att jag överlever det, elr jo jag gjorde ju det. och det var rätt skönt ingen sömnlös natt för ngn av oss iaf, och det är ju positivt... elr?  


nej det är nog bäst att sticka nu ,


Puss och Kraam från Emmaa    

Av Emma Haglund - 7 juli 2011 02:26

hihih, jag och jompah gick för att bada vid åtta, nio tiden och när vi duschade av oss efterråt jompah bara:
"gissa hur mkt klockan är?!"
"jag vet inte... kanske ehm 10?!"
"klockan är tio.... över elva" 
hahah, som vi garva till det och att vi hade besök av en blå fisk i poolen,

min o jompahs nya religions fisk, det är den heeliiga guden.   
hahah, nej nu ska vi sova elr ngt så vi orkar med morgondagen på marknaden   

kraam och puss från Emma   
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards