emmaahaaglunds

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Emma Haglund - 12 juli 2011 22:59

jadååå, drar till gbg imorgon elr snarare till mina kompisar i varberg men vi sticker till gbg sen för att va på liseberg men ska upp 6 ungefär så bäst att sova lite nu tror jag, trotts allt är jag ju faktiskt ganska trött efter dagens städande   


jag blev riktigt nöjd med mitt städnade faktiskt fick undan en ... hel del på mitt skrivbord står faktiskt nästan inget på det nu gämfört med innan ... 


men nu ropar mamma att jag ska sova vilket jag verkligen borde lyssna på, men ha en fin natt med mkt sömn och fridfulhet 


Puss och Kraam Emmaa   

Av Emma Haglund - 12 juli 2011 11:43

idag har mamma bestämmt att det ska vara städ dag, så hon tvingar mig att städa HELA mitt rum (inkusive damma och damsuga ÖVERALLT) fast å andra sida så behöver jag VERKLIGEN det i mitt rum men det är inte kul, och så ska jag städa toaletten med , USCH fy och BLÄÄ   

 men det är nog bäst att jag tar tag i det nu och får det gjort, kommer säkert att vara väldigt lycklig efteråt ju, hoppas jag  


dags för musik på högsta volym nu då, YEAH  är endå rätt taggad


Puss och Kraam från Emmaa    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13årig tjej som bloggar om livet o ibland om annat smått o gott....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards